ads

17 March 2015

Pencapaian Anna

Akhirnya..... Anna dapat menjejak jumlah tugasan yang Anna telah sumbangkan kepada industri penyelidikan pasaran dan lain-lain yang berkaitan dengan penyelidikan. 

Jumlah yang direkodkan dalam catatan jurnal ialah 136 kerja transkrip dan note taking. Jumlah ini adalah jumlah yang direkodkan, yang tidak direkodkan sebelum ini, Anna tidak pasti kerana di awal penglibatan Anna dalam bidang ini, Anna mentranskrip secara part-time di hujung minggu. Jadi, waktu itu, perekodan tidak diutamakan. Apabila Anna lihat potensi skil mentranskrip sebagai punca pendapatan, barulah Anna mula merekodkan...

Dari jumlah ini, 131 transkrip disumbang untuk industri Penyelidikan Pasaran, selebihnya untuk tujuan penyelidikan akademik. 

Bagi industri Penyelidikan Pasaran, Anna telah menyiapkan transkrip untuk syarikat tempatan dan global. Topik yang ditranskrip merangkumi dari Penjenamaan, Kepenggunaan, Politik, Isu Semasa, Sosial, Leisure, Gajet, Lifestyle dan pelbagai lagi. Begitu juga bagi penyelidikan akademik yang merangkumi isu-isu semasa berkaitan perniagaan, korporat dan isu sosial.

Alhamdulillah... ini satu pencapaian Anna yang perlu hargai... skil yang tak ternilai yang Allah kurniakan beserta usaha memantapkan skil ini dari masa ke semasa. 

Harapan Anna, untuk berkongsi ilmu dan skil ini kepada mereka yang berminat tercapai... in sha Allah..


No comments: